وحيد يامين پور: حاشیه های دیدار اخیر

وحيد يامين پور:

حاشیه های دیدار اخیر:
*حضرت آقا به سنت عموم دیدارهایی که با مسئولین داشتند صحبت هایشان را با توصیه های اخلاقی شروع کردند ولی اینبار لحن خاص و کم سابقه ای داشتند. اینبار به موضوع مرگ و عالم پس از مرگ پرداختند و با صدای غمگینی فرازهایی از دعای ابی حمزه ثمالی رو قرایت کردند. .. ابکی لخروجی من قبری عریانا ذلیلا حاملا ثقلی... که باعث شد صدای گریه ی عده ای بلند شود.
*بر خلاف جلساتی که غالبا صدای تکبیر بلند می شود اینبار حاضرین فقط یکبار تکبیر گفتند آنهم بعد از این جمله بود که "لغو تحریم های مالی بانکی و اقتصادی شورای امنیت، کنگره و دولت آمریکا در روز امضای توافق" .
*جلوی من آقای حميد رسایی مدیر مسوول هفته نامه نه دی و حسام الدین آشنا مشاور رییس جمهور کنار هم نشسته بودند و هر از گاهی میان بیانات رهبری به هم کنایه هایی می زدند و می خندیدند. براى من جالب بود.
*حمایت بی سابقه حضرت آقا از تیم مذاکره کننده با تعبیر "امین ، شجاع، غیور و متدین" برای همه بسیار جالب بود. برداشت من این بود که در هر حال به هر دلیلی اگر مذاکرات شکست خورد و اهداف ما محقق نشد هیچ شماتتی متوجه تیم مذاکره کننده ایرانی نیست و باید همه فریادها را بر سر آمریکا بکشیم.
*برای افطار حضرت آقا روی صندلی سر سفره نشستند ولی جالب این بود که یک خانم هم کنار ایشان روی صندلی نشستند و مشغول افطار شدند. درحالیکه سفره افطار بانوان جای دیگری بود. کمی طول کشید تا تشخیص دادم که ایشون دختر حضرت امام ( ره ) هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : جمعه 5 تير 1394برچسب:, | 1:50 | نويسنده : Shabgard |