خط امام امام خامنه اى حفظه الله در ديدار با خانواده هاى شهداى هفتم تير

خط امام
امام خامنه اى حفظه الله در ديدار با خانواده هاى شهداى هفتم تير:

کسانی که می‌خواهند دشمنی خباثت‌ آلود آمریکا و برخی دنباله‌ روهای آن را با بزک تبلیغاتی و رسانه‌ای بپوشانند در واقع به ملت و کشور خیانت می‌کنند.

امروز کشور نیازمند عزم راسخ و شناخت دشمن و آمادگی برای مواجهه با دشمن در عرصه‌ی جنگ نرم اعم از عرصه‌های فرهنگ، سیاست و زندگی اجتماعی است و کسانی که تلاش دارند چهره‌ی هیولایی دشمن خبیث را با بزک‌ کردن رسانه‌ای بپوشانند، مخالف مصالح ملت هستند.

حادثه‌ی بزرگی همچون هفتم تیر که آیت‌الله بهشتی و جمعی از وزرا و نمایندگان مجلس و فعالان سیاسی و انقلابی به شهادت رسیدند، به‌طور طبیعی باید منجر به شکست انقلاب اسلامی می‌شد اما به برکت خون این شهدا، درست عکس آنچه که تصور می‌رفت اتفاق افتاد و بعد از این حادثه، ملت متحد شد و انقلاب در مسیر واقعی و صحیح خود قرار گرفت.

بعد از حادثه‌ی هفتم تیر چهره‌ی واقعی مباشران مستقیم این جنایت بزرگ که سال‌های متمادی خود را به‌گونه‌ای دیگر معرفی می‌کردند، برای مردم و جوانان افشا شد و همین تروریست‌ها بعد از مدتی به صدام پناه بردند و با او، برای مقابله با ملت ایران و همچنین مردم عراق، متحد شدند.

 امام بزرگوار(ره) با بهره‌گیری مناسب از این حادثه، انقلاب اسلامی را که در حال منحرف‌شدن از مسیر اصلی خود بود، نجات و جریان اصیل انقلاب را در مقابل دیدگان ملت قرار داد.

همان کسانی که مرتکب جنایت هفتم تیر شدند اکنون آزادانه در اروپا و آمریکا فعالیت و با مسئولان این کشورها دیدار می‌کنند و حتی برای آنها جلسات سخنرانی با موضوع حقوق بشر گذاشته می‌شود!._

کشور ما دارای هفده‌ هزار شهید ترور است که اغلب آنان، مردم عادی اعم از کاسب، کشاورز، کارمند، استاد دانشگاه و حتی زنان و کودکان هستند اما عاملان همه‌ ی این ترورها، آزادانه در کشورهای مدعی حقوق بشر حضور دارند.

جوانان در جناح فرهنگیِ مؤمن، انقلابی، مردمی و خودجوش باید با زبان تصویر و با استفاده از ابزارهای جدید، چهره‌نگاری هنرمندانه‌ای از این شخصیت‌های بسیار برجسته انجام دهند.

خانواده‌های شهدا روحیه و عزم بالای خود را به جامعه منتقل می‌کنند و این روحیه و عزم راسخ، همان چیزی است که کشور ما امروز به آن احتیاج دارد.

ملت ایران مدیون شهدا و خانواده‌های شهدا هستند و کسانی که این واقعیت را انکار می‌کنند بیگانه از مصالح ملت و در واقع اجنبی هستند اگرچه شناسنامه‌ ی ایرانی داشته باشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : یک شنبه 7 تير 1394برچسب:, | 16:53 | نويسنده : Shabgard |